Verzendbeleid & verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen worden geplaatst, worden binnen 5 werkdagen verzonden. Het lukt ons niet altijd om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig, hierdoor kan de levering van uw bestelling iets langer duren.
Glaswerken die niet op voorraad zijn kunnen afwijken van de op de site geplaatste foto’s daar al het getoonde handwerk is en de maker van het glaswerk onmogelijk een identiek zelfde glaswerk kan reproduceren.
Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten, deze worden in de winkelwagen na uw gekozen verzendmethode meegerekend.
De verzendkosten bedragen:
€14,50 voor bestellingen die verzonden moeten worden.
€ 55,00 voor bestellingen die persoonlijk gebracht worden. (uitsluitend in Nederland)
met een minimale waarde van 250 Euro.
Gratis voor bestellingen die worden afgehaald.
Verzenden verloopt via de pakketbezorger van POSTNL als aangetekende service. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
BELANGRIJK:
Bij aflevering controleer de verpakking op zichtbare schade en beweeg de verpakking om te controleren of er geen rammelend (gebroken glas) waarneembaar is.
Mocht de verpakking beschadigd zijn of een rammelend geluid waarneembaar zijn, neem de bestelling niet aan en laat deze retour afzender sturen door de bezorger van PostNL. Verwittig de verkoper (Mark Benne) direct. In een dergelijk geval zal de verkoper de volledige betaling restitueren inclusief de verzendkosten na ontvangst van het retour gestuurde glaswerk.
Indien er geen zichtbare schade aan de verpakking is en er geen gebroken glas hoorbaar is, maar bij het openen van de verpakking het glaswerk gebroken blijkt te zijn? Neem dan direct contact op met de verzender. Dit dient op de dag van aflevering te gebeuren. U dient eveneens foto’s van het gebroken glaswerk per email te sturen aan info@marksglas.nl onder vermelding van uw ordernummer.
Stuur de zending in overleg met de verkoper retour. De verzender zal u volledig restitueren indien bovenstaande procedure is nagekomen.